Stanowisko: Pracownik Działu Obsługi Klienta
Data dodania: 10.06.2023
Oferta ważna do: 30.11.2024
Lokalizacja: Przygoń, woj. łódzkie
Główne obowiązki:
- prowadzenie bieżącej obsługi handlowej klientów krajowych i zagranicznych
- zapewnianie właściwej realizacji umów i zamówień sprzedaży (wystawianie dokumentów sprzedaży, pilnowanie terminowości dostaw)
- obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie kasy gotówkowej
- weryfikacja rozliczania wyrobów akcyzowych na dokumentach rozchodowych
- monitorowanie stanów magazynowych produktów w kontekście zamówień klientów
- organizacja transportu krajowego i międzynarodowego – planowanie dostaw realizowanych za pośrednictwem kierowcy zatrudnionego w firmie
- prowadzenie postępowań reklamacyjnych związanych ze sprzedażą/transportem
- obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej oraz tradycyjnej
- współpraca z innymi działami firmy
- stały kontakt i wsparcie technologów
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- umiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się problemy
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność oraz zaangażowanie
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- wielozadaniowość
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość obsługi sprzedaży w systemie Comarch ERP XL
Benefity:
- atrakcyjna praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
- nieformalna atmosfera pracy w młodym zespole profesjonalistów
- możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
- dofinansowanie kursów językowych, szkoleń, studiów
- premie uznaniowe
- prywatna opieka medyczna Luxmed
- ubezpieczenie grupowe
- świadczenia urlopowe
- karty sportowe
- 13-ta pensja i pracowniczy program emerytalny (PPE) po przepracowaniu 12 miesięcy kalendarzowych
- dobra kawa, wyjazdy integracyjne i pikniki rodzinne 😊